MBO Merhaba 38. Haftadayım karnım artık hiç yumuşamıyor bu normal mi acaba sancı mı oluyor ben anlamıyorum
Reyyan04 MBO bnmde öyle zeytin yağıyla masaj yapıyorum öyle yumuşuyor bebeğim öyle rahat oynuyor diğer türlü sanki karnımda taş var
Elifmstf555 MBO nst girmenizi öneririm doktorum bunun sürekli olması doğum belirtisi olabiliyor demişti
MBO Reyyan04 Hareketlerde bi azalma yok ama bebek toplanıyor sanki elimle okşama hareketi yapıyorum yine yumuşamıyor
MBO Elifmstf555 cuma günü girmiştim çok hafif sancım çıktı doktorum dinlenip bol bol su içmemi önerdi 1 hafta sonra tekrar nst istedi bu cuma gideceğim