Dün normal doğum yaptım bugun çıktım ama dünden beri şiddetli dikiş ağrım var şuan sızım sızım sızlıyo sadece iğne olarak yaptıkları dikloron geçirmişti ped ve kanamayla birleşince daha çok acıyo ağrı kesici hap verdi doktor ama geçirmiyo gibi . Benim gibi olan varmı bu acılar nasıl geçer
Bide daha hiç büyük tuvaletimi yapmadım gelmedi zaten de korkuyorum da ?