EceAydn bende sizin gibiyim bende mi tuhaflık var die düşünüyordum doktor muayenede bebeğin başı mesaneye baskı yapıyor demişti ama öyle aşırı gitmiyorum hatta bu aralar daha az gidiyorum bir rahatlık var dalgın uyuyabiliyorum 38+4 haftalığım varmı bu durumda olan🤨 karnım aşağı inmeye başladı ama başka belirti yok