tazecikannee Adet olacak gibi ağrı ve hiç geçmiyor yürümekte zorlanıyorum neden böle belime de vuruyor ağrı
Aysenur426868 tazecikannee aynı haftayiz bende bişey yok güya dogurcam 2 hafta sonra doğurcak gibi değilim tobe yarabbim
CmreKsidar tazecikannee 36+2 arada belim kopacak gibi ağrıyor baskıdan yürüyemiyorum bende bel ağrısı olunca hep korkuyorum doğum sancısı belden başlıyor diyorlar ya ama biraz dinlenince geçiyor 🌸☺️
Cansunuz0 tazecikannee şu iki aydır benimde belim ve karnimda aynı anda ağrı basliyo bir saaati geçiyor bu durumu yasadinmi hic ayda bir kere oluyo ama
tazecikannee Aysenur426868 benim sanki doğuracak ama gün aldım zaten 2 3 gündür ağrılı geçiyor kasıklarım belime vuruyor
Eminesray Aysenur426868 bence yat kalk dua et 36+4 üm çok ağrım var yürüyemiyorum oturamıyorum uyuyamıyorum kafa aşağıda aylardır çok zorluyo :( şanslısın bacım
tazecikannee Aysenur426868 ahaha 🤣 belli olmaz ilk gebelikse uzun sürebiliyor benim ilk gebelik tansiyon var diye 38 haftada doğum yapıcam
Aysenur426868 tazecikannee benim 2. Benimde 38 de alacaklar 38+5 sezaryan ama kendim karnım i görsen dogurcam gibi hissetmiyorum küçük doktor normal dedi geçen hafta ben tatmin olmadım ama 🤣🤣degisigim tobe est
tazecikannee CmreKsidar evet benimde öle ama dinleniyorum da geçmiyor sanki belim kırılacak ayakta zor yürüyorum
CmreKsidar tazecikannee bilemedim geçmiyorsa bir daha mı gitseniz aman son haftalarda ne zor her sıkıntıya acaba doğuruyor muyum diye düşünüyorum 😂