Sedadrmss çok erken arkadaşım meraklanma benim de gözükmedi ve eğer bi istatistik yaparsak 4.haftada görülen kese çok nadirdir.Doktorlar bir sey demezler ztn nötr konuşurlar sakın ters giden bir seyler mi var diye düsünme.Doktorların işi bu olduğu icin asla konusmalarina duygu yüklemezler ve tamamen bilimsel açıdan yorumlarlar.Bel ağrısı kasık agrısı adet olacakmış gibi siddetli ağrı kuyruk sokumu ağrısıda 3 aya kadar gayet normal.