Deniz089 Merhaba arkadaşlar, iğnenin etkisi 2 hafta diyorlar ama bazen de bir haftada geçiyor diyorlar. Sizce gebelik var mıdır?🙄🥹
Mhtpflz Deniz089 ben iğnenin 10.günü yapmıştım önceden negatif çıkmıştı sonuçta negatifti tabi bünye meselesi en az 12 gün diyorlar