irem_nur1921 Kızlar kaçıncı haftada da keseniz göründü benim 5+3 de kesem zor gorundu ama beta degerim yuksek
Merveee_56 irem_nur1921 benim 4+3 te görünmüştü kişiden kişiye değişiyor o canim gorunduyse sorun yok
mercansbm ArvenMom Nursaygi kalp atışını tam duydunuz mu bende 6+2 de gittim doktor dinletti ama çok az duyuldu belli belirsiz bir iki gün olmuş bebek canlanalı dedi ondan mı acaba
irem_nur1921 Zor gördü göründü beta degerim 3953 10 gun sonra gel daha net görünür dedi birde yag dokun cok dedi o yuzden de horunmez dedi
Nursaygi mercansbm Yok özele gitmemiştim araştırma hastanesine gitmiştim o yüzden dinletmedi doktor daha erken bu haftalarda zararlı demişti devlet pek o haftalarda dinletme taraftarı değil. Çok şükür şu an 29. Haftadayız. ☺️