Htccprz BurcuY 18 haftalığim canım ilk bi kaç kontrolü devlette yaptirmistim sonra emel hanıma geçtim arkadaşımin tavsiyesi üzerine çok memnunum ben ilgi alakası ve seviyesinden😊
Htccprz Nur1616 esentepede yapicam canım doğumu inşallah,yani yeni hamile kaldığımda hastane araştırmadan direkt medicale giderim diye düşünmüştüm bildiğim yer diye ama artan fiyatları öğrenince vazgeçtim tabi esentepeyi de arkdaşım tavsiye etti emel hanımı yani gayet memnunum şuanda
Htccprz Biranneikibebek_ Emel hanım genelde normal doğumdan yana olduğu için seçtik canım😊ama dediğin gibi son dakka başımıza ne gelir bilmem 😊
nesrinss Htccprz Canım benim doktorum emel hanım 30 haftalığız🤰🏻Normal doğumdan aşırı korktuğumu bildiği halde buzamana kadar sezeryanın lafını bile açtırmadı kesinlikle normal doğum yanlısı tavsiye ederim 👍bakalım benim ne olacak🙈
karahanzynep busralivaa canim ben yildirim doruga gidiyorum muane 110 tl veriyorum doktorum fatma güray cok memnunum doktora gore fiyat degisiyor ama.
karahanzynep Nur1616 hayat hastanesini hic tavsiye etmiyorum ozrllikle nigar hanimi.cok ilgisiz bi doktor cok kotu hastane gorevlilerin ilgiside cok sukur hastanemi degistrdim
Nur1616 karahanzynep aaa herkes çok övdü burada bende gitmeyi düşünüyordum😔😔 hangi doktor ve hastane iyi şaşırıyor insan
Selenaygur Nur1616 suanda normalde sezeryanda ayni 2200 tl ama yilbasinda zam gelicektir buyuk ihtimal.