busraaee Merhaba hanımlar bu konuda daha önce yine başlık açmıştım ama çok yazan olmadı o yüzden tekrar açtım.😒Avrupa yakasında gittiğiniz memnun kaldığınız devlet hastanesi ve doktor önerisinde bulunabilir misiniz?🙏🏼🤗
2kizannesi- busraaee Ben Anadolu Yakasındayım ama bu Başakşehirde ki Çam ve Sakura Şehir Hastanesini baya övüyorlar hiç devlet hastanesi gibi değil falan diyorlar. Yani yakın olsa bende giderdim oraya 😂 Bende Kartal Şehir Hastanesine gidiyorum
nurr0101 busraaee Karından bakar canım. Ben 7+1 de gittim karından bakti. Daha küçük gebeliklerde keseyim görmek için alttan bakıyor. Sizin bebeğiniz büyümüş alttan bakılacak kadar küçük değil.
ilknursarenacar busraaee Cam sakuraya gidiyorum memnunum doğumdan sonra eşleri 10-15 dakika içeri alıyorlar bebeği gösteriyorlar dedi çoğu doğum yapan kadın
busraaee @Mina40 bende randevu bulamadığım için mecbur ordan aldım bakalım inşallah memnun kalırım ama hiç sanmıyorum 😔
busraaee @2kizannesi- evet benim arkadaşım da orda doğum yaptı güzel diyo ama doğumdan sonra eşini bile yanına almıyorlarmış 😒 o yüzden orda doğum yapmak istemiyorum bendee