Buraya kontrole gidip memnun kalan var mı? Bugün kontrole gittim kesinlikle doktorun kendisi bakmıyor asistanları bakıyor. Bebeği kesinlikle göstermedi kalp atışını dinletmedi. 16 haftalık cinsiyet kesinliği için gittim cinsiyeti söylemedi kalkabilirsin dedi. Kalktıktan sonra cinsiyeti söylemediniz dedim baştan niye söylemiyorsun dedi gerçekten devlet hastanesinden bir kez daha soğudum.