Nilufer13 gittim canım doktor rahim temiz toparlanmıs dedi adet olursun yakın zamanda dedi dört gün sonra oldum ilk gün cok geldi ikinci gün azaldı ücüncü gün kesildi simdide üc gün gecti karnımda bi hareketlenme oluyo kan geliyo bugünde öyle oldu kahve rengi geliyo 😬 arada damla damla inofolik kombi kullanıyorum hamile kalmamı kolaylastırcakmıs klomenle kalmıstım bi sorun yoktu ama yumurtalar catlamıyodu o yüzden bu seferde bu ilacı verdi olmazsa ona döncez gene kısmet 🤔