İyi günler hanımlar yarın bebeğim 2 aylık olacak 2.gebeliğim ilkinde bebeğimi 8.haftaya kadar göremediler bende yalnızca sağlık ocağına kan verdim gebelik çıktı bununla kaldım 8.haftaya kadar da doktora gitmiycem dedim yarın ilk kez gidicem inşallah bebeği görebiliriz şu geç döllenme muhabbeti falan olunca bebek yine görünmeyebiliyormuş ya ondan tedirgin oluyorum
Birde bişey sormak istiyorum neden bilmiyorum ama içime sürekli ikiz bebekmiş gibi doğuyo öyle hissediyorum yani kanda beta çıkıyor ya ikiz olsa yada tek bebek olsa o o değerler değişir mi yani tek bebekte çıkan beta değeriyle ikiz bebekte çıkan beta değeri farklı mı olur yoksa ikiz olduğu yalnızca ultrasonla mı belli olur
Biraz karışık oldu ama inşallah anlatabilmişimdir🥰