Bugün kontrole gittik ve biri 2 cm biri 2.5 cm olan rahimde myom tespit etti doktor. Şu an bebeğe hiçbir zararı yok dedi fakat geçen sefer (10 gün önce) gözükmemişti. Böyle birşey yaşayan var mı ve süreç nasıl ilerledi?İlk defa böyle birşeyle karşılaştım biraz korktum🥺