Nanaaaa 18+5 beş aylık oldum neredeyse hâlâ bebişi hissedemedim daha geç haftalarda atan var mı bu zamana kadar hissetmeyen?
ekim22_ Bende 19+3 haftalık hamileyim. Bende tam olarak hissettim diyemem. Bazen hafif bir şey hissediyorum ama gaz mı bebek mi emin olamıyorum