nurtasdemir merhaba bende baştan beri pelin hanıma gidiyorum buraya şehir dışından gelin olan olarak geldim ilk hamileliğim ama doktor olarak belki iyidir ben açıkcası pek açıklamlarını yeterli bulmadım sürekli aynı ulturason çek vitamin yaz bitti brn sormazsam bir şey söylemiyor ve hep acelesi var gibi telaşlı ben o sebeple bıraktım 38. Haftamda ilhan varank diye bi devlet hastanesine gittim bende bilmiyorum doğum için ne yapacağımı şuan 40 haftalığım😂