Tkckvci kimseyi dinlemeyin açıkçası kadın kadına gerçekten düşmanmış ben onu anladım hamileliğimin başından beri herkes korkuttu herkes kötü hikayesini anlattı benim mesela mide bulantım hiç olmadı olmak zorunda illa olur dediler doğurmak zor normal yapma dediler normal istiyorum diyince sezeryan daha iyi dediler sezeryan diyince aaa sezeryan sakın olma dediler dediler de dediler yani bugün de 2 cm açılmam var diye duyan benim açılmam olmamıştı benim doğumum kötüydü sen normal yapma yok normal gidip sancı çekip
çekip sezeryan olan var gerçekten herkes korkuttu 9 ay boyunca çatı muayenesi için de burda çok korkmuştum neler neler yazmışlardı ama gerçekten kimseye inanma bedenine güven biz doğuma elverişli yaratılmışız zaten ben hala doğumdan korkuyorum ama Allah yardım ediyor inşallah sağ salim kavuşacağız evlatlarımıza 🥰