Bugün adetim üzerinden geçen süre 17.gün düzenli adet oluyorum takvime göre çoktan yumurtlama dönemim geçti ama testim hala tam koyulaşmadı şuana kadar yaptıklarım içinde en koyu bugün çıktı sizce yumurtlama olabilirmi birde iki gündür kasık ağrım vardı genelde yumurtlama dönemi ağrım oluyor testim koyulaşmıyor
