EsilaErtugrul bende yarın 6 haftalık oluyorum kısmetse. Benim doktorum çok erken çarmıştı kalp atışı için 5 hafta 3 günlük tük ana idrar sıkışık olmamasından dolayı bakmadı. Bende 6 haftayı doldurup gelin dedim Çarşamba gidicez bakalım senin de idrarın sıkışık olsun bol su iç daha net duyulup Daha net kesede gözüküyor Muş canım