SaHil_Hayat Ahsenimveben arzumun almıştık 13 yaşında falandım şuan 23 yaşındayım hala devam 😂😂 ilk aldığımız gibi jilet gibi yapıyor
catandgirlmom Ahsenimveben liseden beri remington kullanıyorum o kadar memnunum ki şuan kullandığım pro keratin modeli 6-7 senelik oldu maşallah diyim arkadaşlarım falan senin düzleştiricin çok güzel diyip kullanmak istiyor 😊
Mamacita1 Ahsenimveben Kesinlikle remington markasını tavsiye ederim. Lise sona giderken almıştım şu an 26 yaşındayım hala kullanıyorum
Armess_loya İlk düzleştiricim braun du çok memnun kalmışdım👍 Sonrası kullandığım fakir bunu pek beğenmedim👎 Bozulursa remington alıcam 👈
tsmmst Ahsenimveben remington’u tek geçerim, liseden beri kullanıyordum bana mısın demedi, anneme bırakıp kendime çeyizim için yeni modelini aldım, yine harika.
Kiraz19 Ahsenimveben https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=DChcSEwj5vI7yrtz9AhUWjGgJHS23AToYABAJGgJ3Zg&sig=AOD64_3E_-UMjl8gUhZhbpehnGSkSE16lA&ctype=70&q=&ved=0ahUKEwiYp4nyrtz9AhVlS_EDHUvzD0cQww8Izg4&adurl=
Kiraz19 Ahsenimveben cok guzel ben kullaniyorum 5 senedir baya pahalanmis :( ama kutusunu kaybetmedigin surece omurboyu garantili oluyo
Momsy410 Ahsenimveben loreal steam pod kullaniyorum saclarimi kurutmayan kirmayan tek duzlestirici. Ama fiyati biraz yuksek. Babyliss kullaniyordum onceden hala saglam yillarca kullandim
butterfly35 Ahsenimveben Philips procare keratin HP8361/00 tek geçerim kendisi harika bir ürün. En son zam gelmişti bin TL küsüratlı bir şeydi fiyata şaşırmıştım fazla diye. Şimdi baktım da 4200 olmuş siz başka marka bakın 😅 yazdıktan sonra baktım fiyatına bende şok içindeyim 😅