Fik Kızlar kan değerim düşük 1 aydır kola içmedim hiç bu gün dayanamadım 1 bardak şekersiz kola koydum yemeğin yanına 😅 ayda 1 bardağın çok zararı olmaz dimi
Prenses_annesi3 Fik kız ben hergun içiyorum Günde üç dört bardak bazen beş altı 🤣😅 kolasız yapamıyorum
Esraguvennn Fik kız tabikide olmaz. Canın ne istiyorsa nefsini koreltecek kadar ic ye. Sakatat çiğ et vs olmadığı sürece.
Fik Yumusakyastigimmm kız valla napayım eskiden günde 1-2 bardak içiyordum bu ay sueatına bakmadım hiç 🤣 dayanamadım bu gün görünce dolapta
Yumusakyastigimmm Fik Kiz süs cnaim çekti keşke evd eolsada icseydim eşim almiyo 🤣😒Bulunca bititemeden bırakmam😒🤣🤣🤣