Aynura20 Kızlar 19 haftalık olduk bebeğimizin hala cinsiyeti belli değil ilk hafta gittiğimizde kız gbi dediler sonra iki hafta üst üste erkeğe benziyo dediler bu hafta tekrar kız gbi dediler ama kesin değil dedi doktorumuz alışveriş yapmayın henüz dedi ne zaman kesinleşecek artık çatlayacagız 🤯🤯🤯 asıl sorum devletten ultrason fotosu alıp özelde ücretsiz tedavi olabiliyor muyuz?
Eloelo Merhaba kızdır büyük ihtimal 🌸 Kızlarda geç belli oluyor ablamında öyle olmuştu 23. haftada kesinleşti. Benim oğlan 9 haftalıkken kendini ultrasonda belli etti. Diğer sorunla ilgli bilgim yok .