Kizlar ilk gebeligim 8.haftaya girmek üzereyiz en son 6+4 de gittim kalp atisimizi duyduk çok şükür ama merak ediyorum kalbi atıyor mu birsey oldu mu olmadi mi ilk gebeligim ondan heralde ama hep bi merak içindeyim doktor randevum haftaya diyorum keşke hergjn gitsem analık bu demekki🤭😒