bendiyebiriii o zaman benim naçizane tavsiyem benim sezaryen zorunluluk olmasaydı normal doğum isterdim zaten bir sıkıntı çıkarsa birşey olursa sezaryene alıyorlar. En azından normal doğum ile ilerlemiş olmadığını görmüş olursun eğer olmazsa aklında acaba mi kalmaz. Ben doğum yapmadan önce normal doğum sancıları da çektim yani doktor dedi yani normal doğum yapabilirmissin çektiğin sancılar tam doğum anında yaşanacak sancılar yani o sancıları görünce artık doğum sancısı diye görüp doğuma alıyoruz dedi. Ama bende öyle bir aansim olmadığı için önce sancılarım kesilmeye çalışıldı olmayınca acil sezaryene alındım. Böyle yani çatı muayenesi falan bakildiktan sonra kararını verirsin sende hakkında hayırlısı olsun