zek53 Kızlar bana dua eder misiniz şuan hastanedeyim bugün tam 31+1 günlük olduk sancılarım çıkıyor bazen düzeliyor bazen çıkıyor lütfen dua eder misiniz Allah hepinizden razı olsun 🤲🏻
sutlaacc zek53 canım Allah yardımcın olsun. Benimde 26. Haftada başladı bir gün hastanede bile yatıp çıktım. 31 haftalık oldu şimdi ikizlerde daha normal böyle olması bence hala ara ara oluyor yatıyorum sürekli bol bol su içiyorum iyi geliyor
_mmmmellek zek53 canım burda sancısı çıkıp 37 haftaları gören çoğu kişi var sıkma canını inşallah tam vaktinde alırsın kucağına minikleri💙
Paramedik16 zek53 ben 28. Haftada doğurdum ikizlerimi maşallah turp gibiler 🙏🏻❤️ gönlünü ferah tut rabbim hayırlısını versin hepiniz içinde 🙏🏻
zek53 Paramedik16 yaa gerçekten mi maşAllah size 🤲🏻 benim bir kürtajım var o yüzden ödüm kopuyor 😞 umarım biz de sizin gibi sağ salim çıkarız hastaneden 🤲🏻
zek53 Bulbulyuvasi inanır mısınız burda bir kaç kişiyle aynı haftalardayız ve hepimiz aynı durumdayız hepimizin sancısı düzenli yada düzensiz devam ediyor bana kalırsa da evet erken ama ikiz oldukları için normal mi sayılıyo bilemedim
Bulbulyuvasi zek53 hiç bilmiyorum hep ikizlerim olsun isterdim başkasında görünce de çok seviniyorum inşallah sağlıkla alırsın kucağına galiba normal herkes böyle oluyorsa
zek53 sutlaacc cumartesi günü yatışım yapıldı halen hastanedeyim ne zaman çıkacağım bilinmiyor. Şuan 31+3 üm. Nidicard serumlar işe yaramıyor maalesef keşke yarasa düzenli sancılarım çıkıyor akşamında geçiyor sonra yine sabah çıkıyor yine akşamında geçiyor anlamadım gitti
sutlaacc zek53 inşallah dayanır az daha canım. Doğum olursa da korkma daha küçük haftalarda doğum yapanlar oluyor
zek53 _mmmmellek inşAllah dediğiniz gibi olur dua edin bize olur mu 🤲🏻 Rabbim sizin de ne muradınız varsa versin inşAllah 🤲🏻