Mavihanem Selam kızlar yine isim kararsizligiyla geldim 😂 geçen Ata ismiyle gelmiştim hatırlayan vardır şuan kararımız değişti ben Batın eşim Kutay istiyor sizce Kutay batın uyumlu olmuş mu ?