Oznr001 Kızlar bu iğneyi vurdujtan sonra Erken doğum durumunda bebek entube edilmeden çıkarılabilir mi bunun etkisini görenler yazabilir mi lütfen
AyFa1608 Oznr001 canım benim doktorum 34 den sonra doğsa küveze bile girmez dedi. Hatta bunu dediğinde daha ciğer geliştirici olmamıştım.
Oznr001 Tubaut 32+5 haftaliğim ilk gebelikts erken doğum olduğu için bunda vuralım dedi doktor her ihtimale karşı kilosu da haftasıyla uyumlu dedi 2 kilo heralde şuan bı riskim yok doğum için de benim merak ettiğim bu şekilde iğne olup 35 36 da doğsa entube olur mu acaba ciğer geliştirici ye rağmen
Serklajligebelik Oznr001 Nst de sancınız çıktığı için mi yapıldı ya da başka bir risk durumu ortaya çıktığı için ? Benim rahim ağzımda dikiş var , erken doğum olabilir dedi doktorum . Tam 33 haftadayım bakalım sancı çıkmadığı için iğne de olmadım
Oznr001 Serklajligebelik ben ilk gebelikte preeklampsi geçirdim 33 de doğum yaptım bunda da suanlik çıkmadı ama plesanta yaşlanması var doktorda riske atmayalım ne olur ne olmaz diye vurdu
Serklajligebelik Oznr001 Anladım umarım sıkıntısız yaşarsınız süreci , sorununuz cevabını ben bilmiyorum 🤷🏻♀️
Serklajligebelik AyFa1608 Bana da aynısı söylendi , 2 kilo ve 34 hafta olsun korkma dedi benim de erken doğum riskim var ama hala ciğer geliştirici iğne olmadım
AyFa1608 Serklajligebelik 33 olmuşsun zaten az kalmış. :) Benimde rahim ağzı kısaydı her ihtimale karşı 29 haftalıkken 2 doz 31 haftalıkken 2 doz oldum. 32+5im şimdi. En kötü ihtimalle 36-37 de gelir dedi doktorum. 31+1 de özeldeki doktorum 17 mm dedi ve hunileşme hala vardı. 31+6 da tıpta 27 mm dedi ve hunileşmen kapanmış dedi anlamadım valla. Öyle bilinmezlik içinde geçiyor günler 😅
AyFa1608 Oznr001 aynen canım inşallah az kaldı hatta 2 de değil bak 33 yarım bitiyor son 1 hafta Allah ın izniyle
AyFa1608 Oznr001 aynen öyle valla. Ama şükür daha doğmaz diyor ikisi de tek ortak nokta bu benim için önemli olan da bu takmıyorum artık😅
Oznr001 AyFa1608 iyi iyi Allah’a şükür benimkide hiç doğumdan bahsetmiyo şükür ki ben çok evham yapıyorum hatta bana 15 gün sonra gel dedi yani riskli bişi olsa erken cagirirdi ama ben dayanirmigim o zamana tabiki dayanamam 😂😂 bı buçuk haftaya ordayım 😂😂😂