Uras28anneai Bebek hareketlerini nezaman hisettiniz ben17 haftaligim hala hissetmiyorum.ilk bebegimi 19 da hissetmistim
Banubebek1 Uras28anneai 2. Gebeliğim 16 dan beri hissediyorum başlarda kalp atar gibi şuan 19+5 iz içerde dans ediyor resmen ya😊😊sabırlı olun herkesin aynı olmuyor maalesef
Zeyno21111 Uras28anneai tam 16 haftalığım hiç hissetmiyorum , ama 1 buçuk 2 ayımdan beri artık sağ tarafıma mı yerleşti ne yatamıyorum o tarafa hiç
misirveannesi Uras28anneai ben 18. Haftamda hissettim 2.sini (1.si 24 filandı) . İlkiyle ikincisi arasında kısa süre var doğum kilolarımı veremeden hamile kaldım biraz göbekliydim yani ona bağladım. Doktor 18e kadar hissedersn demişti
Mebk Uras28anneai çok normal canım 2. De erken hissedeceksin diye bir şey yok ben doktoruma sordum o kişiden kişiye değişir dedi 20 den sonra net hissetmeye baslarsin dedi ve gerçekten öyle oldu 20. Hafta gibi net hissetmeye başladım
Uras28anneai Banubebek1 ya bende 16 da sanki bikere hissettim gibi ama sonra dahada hissetmedim ama bebek gayet iyi şükür cuma günü gitmiştim doktora
FlkNaz Benim de 2.ci gebeliğim 14lerde falan hissetmeye başladım her gebelik aynı değil hissedersiniz merak etmeyin ☺️
Simay13 Benim ilki kız. İlkini bilmiyorum ne zaman hissettim aradan 10 yıl gecti. İkinciye gebeyim bu da kız. 15. Haftalık falan hissettim pıt pıt diye. 19.da net şiddetli tekmeler. Şimdi 27+3.um
Uras28anneai Anasibalasi ilkini baya erken hisetmissinuz benim ilki oğlan ikinciye kız dedi ilkini 19 da hiseetmistim bunda hala tık yok bekliyorum.bende
Crnryyn01 Uras28anneai ilk hamileliğim gibi 12 haftada hissettim. Böyle pıt pıt atar gibi . O bağırsak hareketidir demeyin çok iyi ayırt ediliyor 😂
Uras28anneai Crnryyn01 ya çok garip ben sürekli gazın olduğu için anlayamiyorum galiba gaz olarak duaunuyorum
DeustchBurcu Uras28anneai ben bunun için gaz ikacı istemiştim doktorumdan🤭😂😂 ne kadar okursan oku, yaşamadığın sürece cahilsin🤦🏻♀️
Hilal2 Ozge56 bilmem hissetmeye bailadım hafif hafif bende şaşırdım ilk çocugumu 16 haftada haissetmiştim