Beyazeller bence buna pek takılma. Hele başında hiç böyle şeyleri düşünme. Çünkü süreç seni nereye suruklerse kendini orda buluyorsun. Bende oğlumu sallamak istememistim ama bı baktım çocuğu uyusun diye battaniye de mi sallamadik ayakta mi sallamadik kucakta mi gezdirmedik. 😂😂 Gazi olan bebislerde sallanmak rahatlatiyormus o yuzden bazı durumlarda cidden kaçınılmaz oluyor. Önceliğin her zaman uyku düzeni kurmak olsun. 3 yaşında bir oğlum var 3. Ayı bittikten sonra akşam 8 sabah 8 düzenine bir alistirdim hala düzen aynı gidiyor. Bu şekilde olunca çocuk ne zaman uyuması gerektiğini de bilince sallamak bile kulfet olmuyor çünkü 15 dk içinde uyuyor. Zaten 2.5 yaşında önce öğle uykusunda sonra da akşam uykusunda tak diye sallamayi bıraktım ve kendi kendine uyumaya da alıştı.