inciata canım. normal 28den sonra hergün hissedersin daha çok küçük bende hergün hissetmiyorum 22+1m daha
Serap05 Senayl34 ben tatlı yiyince benim fındık oğlum öyle bir inatçı ki hayata oynamaz ama ben onun yumuşak huyunu buldum benimki babası kılıklı çay hastası çay içtim vakit coşuyor 🤣🤣
CeydaST Gizem4134 ay ben de şeker yüklemesi yaptırdığımda 2 gün hareket etmedi doğru düzgün ne ağladım. Kiminin tetanoz aşısı sonrası öyle oluyormuş
Ipek_2017 24+5 im. Bende dün hissetmedim . Çikolata felan yedim. Hissedene kadar gözüme uyku girmedi. Kalktım hareket vs ettim. Hissettim çok şükür dedim yattım uyudum. Öyle sert tekmeler vs yok bizde halen. Kımıldıyo ,hareketleri var kasıklarımda.
Ipek_2017 Beyzayasar43 çokk normal canım bende 17. Haftamda seyirti hissettim. Sonra 19 da felan hissettim tekrar. Zayıflar derisi ince olanlar daha net hissediyodur belki. Ben 70 kg ve iç karnım geniş . 2. Hamileliğim olmasına rağmen sert tekmeler hissetmiyorum.
Beyzayasar43 Ipek_2017 kilom var ve ilk gebeliimgim bazen seyriyo içim çalkalanıyor gibi oluyor üç gündür birşey yok kötü bir şey yoktur umarım yarın doktora gidicem
Kerimesayn Gizem4134 anne yorulursa da hareket etmez bebek bende yaşadım aynı şeyi ztn zaman zaman çok hareketli olup zaman zaman uzun süre uykuda olabiliyorlarmıs
Kerimesayn Gizem4134 muhtemelen ondandır uzanıp dinlen bi gğn boyunca eski hareketliliğine geri döner bebek. Srn hareket halinde oldukça o da içinde olduğu sıvı da sallanıyor uyuyor bu yüzdende
ozlemkorsan Kızlar bende 19+4 haftalık hamileyim dün öğlen hareketlerini hissettim ancak akşamdan beri hiç hissetmiyorum yazıları okuyunca bu haftalarda normal diye okudum ama
Gizem4134 Kerimesayn çok şükür duzeldik korkup hastaneye de gittim ama herşey yolundaymış eski hareketliliğimiz geri geldi 🤭🙏
Serap05 Senayl34 valla oğlum çok sever bazen geç hareket edince hemen çay yaparım bazen bir demliği tek başıma içerim ben içtikte o içerde alıyor mendili başlıyor halaya çekmeye 🤭🤭🤣🤣