TueOulKoyuncuolu Kizlar bizde kan uyuşmazlığı çıktı iğne olmamız gerekiyo? Konu hakkında fikri olan ? Devlet hastanelerinde ücretsiz yapilabiliyomus diye okumuştum ama
Hayallerim TueOulKoyuncuolu benim doktorum mor reçete ile yazdı ezcacilar odasından aldık ucretsiz devlet hastanesi acilde yaptırdık 28.haftada
Msalbyrk TueOulKoyuncuolu bende 28. Haftada vurulcam. Doktora sordum recete mi yazcaksnz dye. Hastande de var igne yatis gostercez vurcaz dedi . Biz almycaz yani ama heryerde oylemi blmyorm 🤷♀️
1850 TueOulKoyuncuolu ben özelde 150 tlye vurdurdum onlar kendı getırtıyolar iğneyi almıyorsun özelde. Devletle anlaşmalı olarak 150 tl
VahideEktirir TueOulKoyuncuolu bende vurundum ç devlette dediğin gibi ücretsz yapılarmış ama özele gttiğim için 350 fiyatı
TueOulKoyuncuolu Benim doktorum özel muayenesi olan doktor igneyi yazmis eczaneden kendimiz alirsak 450₺ iğne devlet hastanesinde bi kadin dogumcuya mi gitmem gerekiyo yani
Msalbyrk TueOulKoyuncuolu yani devlette para verlmyoken aynı igneye 450 tl vermek sacma onla cocuga birsürü sey alrsn. He durumunz iyse sen blrsn🤷♀️
Hayallerim TueOulKoyuncuolu eczanelerde o fiyata alırsınız doktorunuz mor reçete ile yazarsa eczacılar odasında ücretsiz alırsınız be. Hiç bir ücret ödemedim
Aysra TueOulKoyuncuolu Bn de özelde yazdırdım mor reçeteye yazıyorlar eczacılar odasına gidip aldık normalde 450 ama reçeteyle sgk anlaşmalı olduğu için 70 E aldık hastanenin acilinde de 17 liraya yaptırdık
TueOulKoyuncuolu Aynen iste cnm bende igneye o kdr para vermek istemiyorum ama nasil yapicam onu da bilmiyorum
Seymameva Kızlar bunu zaten reçetenizle getirilip yazılıyor boş yere parasız o kadar büyük meblalaar ödemeye ne gerek var aynı iğne sonuçta doktora reçeteyi yazdırıp vurulur 450 ödemeye gerek Yok
SinemAyaz Devlette kendileri yaptı bana reçete falan yazmadılar yatış gösterdiler kadın Doğum servisinde yapıldı hiç bi ücret ödemedik