Bu haftada rapor istenmiyor diye biliyorum ben deprem dolayisiyla 8 şubatta yolculuk yaptım 24 haftalik hamileydim Bi sıkıntı olmadı doktoruma da sormadım fırsatım olmadı. X ray cihazlarından hamileyim derseniz geçirmiyolar orda bayan görevli elle arama yapıyor sadece bu kadar