Kızlar ben bebeğimi öğrendiğimden beri tüm cilt ürünlerimi bıraktım doktorumun kullanabilirsin dediği 2 ürünü kullanıyorum sadece ama (jel ve c vitamini) normal nemlendiricilerimi,niacinamidi,hyalıronic asidimi,tonigimi, asla kullanmıyorum tekrar doktora sorcam ama sizlere de sormak istedim hamile olup doktor onayıyla bunları kullanan var mı!