Kızlar merhaba ben şuan 28+4 deyim , ben şeker yüklemesi yaptırmadım. Onun için eşimin babası aile hekimi açlık ve tokluk şekerime baktı normal olduğunu söyledi. Dün ölçtüğümüzde tokluk şekerim 149 isi. Bugün kendi doktorum tokluk şekerimin yüksek olduğunu söyledi. Sizce de çok mu yüksek 😕