Fik bende beykoz devlet hastanesine gidiyorum ilk gebeliğimde almadı beni 36 haftada da suyum geldi eğitim araştırmaya gönderdi ordada acıllmam olmadı bir gün beklediler ertesi gün suni sancı taktılar yine olmadı bebek zarar görmeye başlayınca sezeryana aldılarr sen nereye başlıycan hangi hastane