Sedanur97 buna bence bebeğinizin sağlık durumu karar vermeli. Herhangi bir aciliyet durumu olmadığı sürece normal doğum iyidir. Ben 37de acil sezaryene alındı üstünden 35 gün geçti hala kendimi toparlaMış değilim bebeği yataktsn alıp koyarkrn bile eğilip kalkamıyorum üstelik bebek ilk 1 hafta küvezde kaldığı, annem eşim herkes çok yardımcı olduğu halde. Alt karnım hala uyuşuk hissiz ve burada okuduklarıma göre 1seneyi geçip hala o hissizliği geçmemiş olanlar var sezeryan gerçekten ağır bir ameliyat. Aynı odada normal doğum yapanbiriyle kalmıştım ben yataktan doğrulamazken o kendi başına yatıp kalkıp sağa sola gidiyordu