Aysenur14_ Yeni hamilelik testi yaptım ve karnımda yanmalar var kasıkta bu durumu ilk aylarınızda sizde yaşadınızmı adet olacakmış gibi bir his belde ağrı
birminnosannesi_ Aysenur14_ birşey sormak istiyorum adet gecikmesi şöyle mi oluyor atıyorum ayın 20 sinde oldunuz en son ve 1 hafta arayla oluyorsunuz, gelecek ayın 13ünde olmanız gerek ayın 14ü olduğunda 1 gün gecikme mi oluyor
Seyma_58 birminnosannesi_ karışık olmuş biraz ama şöyle düşün ve basitte olur Şubat’ın birinde adet bitimi martın 1 ine kadar hamile sayılmazsın. Doktorlar böyle söyler martın 1 ini geçer de adet gecikmesi olur ve kan alırlar yani ben 2 defa yaptım bakmadılar bu şekilde beklettiler tam 1 ay dolması gerekiyor dediler 1 ay olmadıysa geciktim diyemezsin dediler
Asye22 birminnosannesi_ canım ayda bı kere adet goruyon mesela Mart ayin 5 oldun diyelim Nisan ayinon da 5 inde olman lazim erkende gelebilir bazen bir iki gün geçte gelebilir ama gebelik düşünüyorsan en fazla 8 gün gecikmesi lazım yani ayin 6 si bir gün gecikme oluyor
birminnosannesi_ Asye22 hiii anladım canım çok mersi şuan aydınlandım☺️😂 Seyma_58 şuan anladım canım ben yanlış hesaplamışım teşekkür ederim ☺️
Aysenur14_ 3MelekAnnesiiii amin inş 3,5 yıldan sonra mucize oldu bizim için Elbistan depreminde öğrendim inş kucağıma sağlıkla almakta nasip olur