Benim de nst ler hep kötü geliyor , ilkinde yatırdı , sonrasında ise kendini takip et dedi. Ultrasında çok hareketli niye böyle çıkıyor anlamıyorum diyor doktor , bende nst odası kalabalık strese giriyor olabilir mi dedim olabilir demişti ama bilemiyorum artık.