hayathayal benimde burnum kanadigi icin cogu zaman burnumdan nefes alamiyorum 😅
Ama ben bir iki haftadir kendimi onceki haftalardan daha iyi hissediyorum.yorgunluk halsizlik cok yok oncekiler kadar.
Belki kanım yukselince onlarda hafiflemistir 😅
Daha da agirlasmadan bu gunun tadini cikaralim 😅😅☻💃💃