Mercan1994 mucizeyukleniyor valla benim doğumda mayısın 30u gösteriyor bende hem çok heyecanlıyım hemde çok korkuyorum hafiften sanki stres sarıyor şuan sakin gibiyim ama sanki doğum stresi mi korkusu mu ne başlıyor gibi hissediyorum
Buseaelisa mucizeyukleniyor gerçekten son zamanlar hem geçmiyor hemde ister istemez insan nasıl olucak neler bekliyo beni diye düşünmekten kendini alıkoyamıyor
Sakin mucizeyukleniyor nisan 21 de bekliyoruz erkenci kuş olmazsa 🥰 hem cok korkuyorum , hem de acayip istiyorum artık doğsun kokusunu içime çekeyim diye. Allah hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. 💜
mucizeyukleniyor Mercan1994 doğum yaklaştıkça artıyor bu duygular, ister istemez kaygı hissediyoruz sanırım
Mercan1994 mucizeyukleniyor valla ben gayet sakindim tek korkum göbek deliğinin dışarı çıktığı andı o da daha çıkmadı 4 kilo aldım karnımda daha doğru dürüst çıkmadı diye ama şimdi göbek deliği çıkmadığı için o korkum gitti doğum korkusu başladı kesik ağrı sancı nasıl dayanacağım çok merak ediyorum
mucizeyukleniyor Mercan1994 bazı insanlar tahmininden çok rahat doğum yapıyor belki sizde onlardansinizdir. Göbek deliginizin dışarı cikma ihtimali niye korkuttu sizi anlamadim estetik olmayan görüntü açısından mı ?
mucizeyukleniyor Buseaelisa aynen öyle hem zaman geçmiyor oğluma kavuşmak istiyorum bian önce hemde beni neler bekliyor birsuru soru işareti 😳
mucizeyukleniyor Sakin Aminn inşallah. Onu kucağıma alacağım anın hayalini kurmaya başladıkça çıldırıyorum 😍 benimde 26 nisan ama 1 hafta ileri yada geri oynarmis tarih
Mercan1994 mucizeyukleniyor inşAllah kolay geçer 🙏🏻hayır estetik görüntüsü hiç umrumda değil ki ama sanki böyle patlayacakmış gibi duruyor ya o göbek deliği dışarı çıkınca o yüzden korkuyorum
mucizeyukleniyor Mercan1994 göbek deligim dışarı çıkmadı ama 34. Haftadayim şuan patlayacak gbi gergin 1 aya patlar heralde diye düşündürdü o derece🤔
Mercan1994 mucizeyukleniyor insan patlayacağını sanıyor şahsen ben kendim o hale geldiğimde kendime patlayacağım sanarım
nur34_ mucizeyukleniyor saglikla glsinler korkup stres yapmamaya çalış kendin icin bn oyle yapiyorum allahin izniyle hersey biter gider yeterki saglikli olalm