Bende hem deterjan hemde yumuşatıcısını aldım fakat bir daha yumuşatıcı almayı düşünmüyorum. İkisinden de çok memnunum ama yumuşatıcı artık çok gereksiz geliyor öncelik sağlık açısından, diğeri deterjan zaten mis gibi kokuyor bir de yumuşatıcı koymak gereksiz masraf gibi geliyor :)