agaadfsdqqaa Arkadaşlar bir kaç kez instagramda gördüm doğum esnasında alınan kordon kanını hiç aldıran saklayan oldu mu ücretleri ne kadar bilgisi olan varda yazabilir mi ???
tostperisi Araştırmıştım bende çok faydalı olduğunu düşünüp fakat kordon kanı bankasında her sene saklama ücreti ödeniyor $ veya € üzerindendi tam hatırlamıyorum birde belli bir yıl saklanıyormuş sanırım. Bizim cebimize pek uymadığı için vazgeçmiştik