Kizlar sezeryan doğum da hemen süt gelmesi için yapılacak bişey varmı ya benim ilkinde 3.gun geldi mama içti ama sarılık olmustu bide hamileyken goguslerin ellenip başka bişey olmasıyla alakası var demi anladınız sanırım 🤫ilkinde çok küçüktüm ben öle olunca sütü etkilicegi aklıma gelmedi hiç şimdi hiç dokundurmadim