Merhaba sevgili anneler 🌸 Özel hastane takipliyim, e-devlette muayene ücreti 90 tl görünmesine rağmen 500 tl ödüyorum. Deprem bölgesinde olduğumdan dolayı son 2 muayenem e-devlete 0 tl olarak girilmiş ama buna rağmen 1000 tl ödeme yaptım. Sizlerde de durum böyle mi? Böyleyse eğer bunu bildirebilme şansımız var mı? Aradaki ciddi bir fark çünkü.