Kizlar tepecek dogum hastanesinden simdi ciktim,zor bi yer Allah dusurmesin,ikili testimde yasdan ötürü dusuk risk cikmisti, egepoldeki doktorum oraya yonlendirdi,oysaki ben gitme taraftaki diildim,israrla gitmelisin deyince gittim,bikere sbh 6 da gittim cünkü oyle ilkelki mhrsden randevu alamiyorsn,prenatoloji icin konusuyorum,neyse 6 Dan 9 30 a kdr bekledim doktor o saatte geldi, allahtanki iyi bi prof.a denk geldim Mehmet Bey,saat 11 e kdr beklediktn sonra sekreter cikip nifty icin bekleyenler gelsin onlari bornovaya yonlendircz diye bizi iceri aldi,benle birlkte 5 gebe girdi,doktor cok ilgiliydi sasirdim,senin oranlarin cok dusuk buna yapilmaz, ha dersenki amniosentez ama ben onuda saba su asamada onermiyorum dusuk riski yüksek dedi,bunu istemedgme dair bi kagit imzqlatti ve ciktim,ancak benden önceki gebeye risk yüksek diye bornovaya yonlendirdi,bilgilenin diye yaziyrm artk bu test tepecikte diil bornovadaki birimde saat 2 ye kdr yapiliyormus ve Elbetteki bedava, cunku devlet oduyor,diger gebe alelacele taksiyle bornovaya gitti bense sukurle evime döndüm,ha doktor birde 35 ve üzeri yas tüm gebelerde yasdan ötürü risk cikar,endise edilecek bi durum yok dedi,icim cok rahatladi,devlette boyle doktorlar gormek sevindirici,sorusu olan varsa detay veririm kizlar, sevgiler 🙏 🌼🌸💜__