Sun10 benim de 35. Haftamda karın çevresi geriliği çıkmıştı. Kilo almaya devam etmezse 37. Haftada sezaryen yapabiliriz dedi doktorum. Ama sonra kilo almaya devam etti bebek ve bu durum doğumdan sonra sıkıntı oluşturabilecek bir durum değilmiş. Günlerce çok üzüldüm ama şuan bebeğim 3 buçuk kilo oldu ve 40. Haftadayız çok şükür herhangi bir sorun yok. Doktoru değiştirdiğimizde karın çevresi geriliği de düzelmişti yani ultrason cihazlarına göre de ölçümler değişebiliyor. Ben çok endişe duydum siz duymayın 🌸 aynı şeyleri duydum ama şuan 3500 gram oldu bebeğim. Ve doğmak bile istemiyor 😀 kendimi üzüp bebeğimi de boşuna etkilemişim o dönemde