Merhabalar sevgili anneler ben doğurdum çok şükür sağ salim yavruma kavuştum darısı tüm hamilelerin ve çocuk isteyenlerin başına olsun.
Kısaca doğum hikayemi anlatayım ;
11.03.23 saat gece 3 de bir anda suyum geldi doktorum suyun gelirse hemen gel dediği için bir lokma ağzıma birşey almadan hastaneye kostüm e acemilik tabi sonra bir baktılar ne sancı var ne açılma ama suyum deli gibi boşalıyor hal böyle olunca direk suni sancı baslandi ve yatisim yapıldı ne olur ne olmaz diye yemem içmem de yasaklandı tabi gecenin o saatinden öglen 12 sine kadar suni sancılar içinde kivranirken doktorum geldi ve hala acilmam olmadığını bunun çocuğun nabzının yükselmeye başladığını ve çok istediğim normal doğum sürecimden vazgeçmem gerektiğini söyledi.Yapacak hicbir seyim kalmadı o an çocuğuma bir şey olmasın diye düşünüp hemen karar verdim ve 10 dk içinde ameliyathanede spinal anestezi alırken buldum kendimi gerisi 5 dk lık bir süre ve çocuğumun o ilk sesi 😌😌😌
Çektiğim acilar sancılar korkular buhar olup uçtu spinal anestezi yapılırken hicbir şey hissetmedim ameliyat esnasında dokunulduğunu hissettim ama acı duygusu yoktu tabiki sağolsun doktorumda olabildiğince küçük bir kesi atmış şimdi kızımla iyileşmeye yeni hayatımıza alışmaya çalışıyoruz her zaman hayırlısı olsun diye dua ediyordum böylesi hayirliymis demek ki ☺️
Sizlere de yazmak istedim okuduğunuz için teşekkürler 💐