Busel Busraaaaaaaaaaa12 v15 aldım ama v10da güzel düşünebilirsin tek farkı lazer başlık yok dijital ekranı yok bide haznesi küçük. Benim evim dubleks ve iki kedim olduğu için v15 aldım ama tek katlı bir evim olsaydı v10 alacaktım. Dyson kablolu da var bende eşim inatla onu da almıştı ama v15 gelince onun rahatligina kapıldı 😂
Pembesarelle2 Busraaaaaaaaaaa12 3 yıl oldu alalı v7 modelini kullanıyorum gayet memnunum bu zamana kadar bir arıza , performansında bir düşüş olmadı
Merve105 Busraaaaaaaaaaa12 ben de geçen yıl v12 almıştım çok memnunum kendi sitesinde stok denk gelirseniz peşin fiyatına 9taksit yapıyorlardı ve trendyoldan vs daha uygundu fiyatları
Busraaaaaaaaaaa12 Pembesarelle2 v10 aldi eşim dyson instgram da yorumlari görünce tereddüt ettim napcam bilmiyorum media marktan almış Ürün bozulsa yada arıza verse parçasına birsey olsa çok pahalı Fantom var bende o da tozu savurup duruyor Dyson da çok beğendim of bilmiyorum yardım et bana 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
Pembesarelle2 Busraaaaaaaaaaa12 3 yıldır arıza vermedi sadece kendi haramla başlığı bozdum ben yani kaliteli ürün sık arıza çıkaracağını düşünmüyorum