Merhaba arkadaşlar, 42 günlük bebeğimin poposu tam makat kısmı bayağı bi kızarıktı birkaç gündür, bugün baktım nokta nokta yaraya çevirmeye başlamış öyle bir tahriş olmuş ki. Mustela pişik kremini doğduğu günden itibaren aksatmadan aralıksız kullanıyorum, o kadar övülen para verilen krem resmen hiçbir işe yaramadı büyük hayal kırıklığı yaşadım. Bebeğim bugün ekstra huysuz, susmuyor uykuya dalamıyor karnı tok gazı çıktı kakasını yaptı ama yine de böyle olunca pişikten canı mı yanıyor acaba diye düşünüyorum. Tecrübeli annelerden öneri alabilir miyim memnun kaldığınız kesin çözüm dediğiniz pişik kremleri nelerdir?