7 haftalık hamileyim bebeğimin kalp atışını duyduk ama 2 gündür azar azar kesilip devam eden kahverengi lekelenme var doktor normal görüyoruz bu tür lekenlenmeleri dedi yine de için rahat olsun progestan başlayalım dedi aynı sorunu yaşayan var mı tedirginim lütfen 🙏🏻