Aspenya44 husnatskn gece ben bı uyaniyodum istemsiz elim karnımda. Geceleri dikkat et yani. Kaşima sakin
husnatskn AdinsMom Suyu normal tüketiyorum ama daha fazla tüketmem gerektiğini farkındayım evet 🤷🏻♀️
gzl_2320 husnatskn aynen öyle 😅 bende çatlayacağım vücudum çatlamaya meyilli lise zamanlarımda kilo aldığımda çatlamıştım azıcık şimdi daha da fazla olur😅
nur34_ husnatskn 🤭yapcak bisey yok kuzum bol bol nemlendir fazla artmasin bari ben 8. Ayi bitirmek uzereyim uc dort tanecik var bakalim 9 da dolarsa bilemem
Ahsenveannesi husnatskn bu manzara çok tanıdık kaşıma dediler ama insan duramıyor ki 33 tüm ebnde bir anda her tarafım çatladı ve böyle kırmızı kızımızı kilcaldamarlar oluştu catlarken hem kasinip hem açıyordu. Günde 2-3 kez nemlendir kasindikca yağla masaj yap